Friday, October 24, 2008

Missing that Missing feeling


已不在
但我还在等待
等待那份爱会回来

我每天
想念思念怀念
那份爱情甜蜜
但这也成为我的痛苦回忆

是我
不会珍惜
若我当时坚持到底
是否那份爱情
就不会离我而去


已不在
但我依然还在等待
等待那份爱会回来

ok, i think i dun write well this time...(anw, i nvr write well b4 la, haha)...No feel this time... too slack liao... haha... maybe i really missing that missing feeling le ba... haha...

Signing off...
KIRA...

No comments: